Co se událo za posleních 14 dní

16.05.2011 21:06

Jak jsem předem napsala, hodila jsem vše za hlavu a vyrazila na 10 denní dovolenou do Itálie. O mém oblébeném místě zvaném Cattolica, které navštevuji pravidelně každý rok touto dobou, se vám chystám napsat a taky určitě přidám nějaké fotky. Ale potřebuji trošku času. Takže prozatím jsem do galerie přidala fotky Ebi a naší kočky Beti, ať se máte na co podívat a taky upoutávku na fotky z dovolené, které budou následovat.

Galerie je tady.

A co Ebi? Tu jsem po dovolené skoro nepoznala. Vyrostla tak o 3 cm a přibrala další 2 kg. Vytáhla se ze štěněčí kulatosti a začíná mít tvary dopělé kolie. Jak si tak na sebe zvykáme, tak musím přiznat, že jsme z ní oba, tedy já a Zdenek úplně mimo. Je hrozně milá a jak jsem si ze začátku myslela, že nebude mazlivá, tak se rychle všechno mění. Začala vyhledávat naši společnost. Využije každý moment, aby mohla ležet s náma na gauči. Nejlíp naprosto natěsnaná na někom z nás.  A jelikož Bodiešek tak trošku žárlí, tak nás je teď na našem malém gauči celkem dost:). Musím si pochvalovat i to, že je dle mého hodně klidná. Dokáže sice řádit, ale pak si lehne a zbytečně neotravuje, nic neničí a klidně už zůstane s Bodiem sama doma nebo na dvorku několik hodin. Vždycky čekám, co provede, ale zatím to dopadá dobře. Je pravda, že ani Bodie nebo Garth toho moc nezničili. Zato Crosby měl nasvědomí celý náš tehdejší byt.

Pokračujeme s výcvikem. Pořád jen tak po dobrém a za pamlsek. Není třeba na ni tlačit. Všechno chápe rychle. Už se uklidnila a dokonce už i pochopila povel stůj. Tak snad tu výstavu zvládneme. Prostě třemi slovy:" Jsme moc spokojeni".