MVP Brno, Ebi CAC, res. CACIB

25.06.2012 20:20

    Brněnská mezinárodní výstava byla pro mě především velkou školou vystavovatele. Jak vždycky říkám " Na výstavu se nedá připravit" a tady se to tedy naprosto potvrdilo. Přiznávám dostala jsme předem echo, že mám schovat pamlsky, protože se to paní rozhodčí nelíbí. Jak na nás přišla řada snažila jsem se je tedy nechat v kapse a zkusit vystavovat bez nich. Jenže to se Ebi nelíbilo. Koukala na kapsu a tím úplně zakryla svůj krásný kukuč a uši. Paní rozhodčí se na mě obořila, že to Ebi krmením kazím a snažila se jí upoutat pískací hračkou. V tom hluku Ebi chvíli nic neslyšela a nereagovala. To už ve mě byla malá dušička a paní rozhodčí přitvrzovala. Ale pak se Ebi konečně koukla, dala hlavu na stranu a krásně ukázala uši. Rozhodčí si nás pak dala do jakého si chumlu a označila Ebi za nejlepší, přičemž ale pořád brblala nad naší neschopností vystavovat a rozhodovala se, kdo bude druhý a třetí. Nic moc jsem nechápala. Výsledek pro nás ale  byl V1, CAC a to ve velmi vyrovnané konkurenci. Poprvé jsem tedy vystavovala stylem, že já jsem stála a pes si dělal co chtěl a byla jsme za to vlastně pochválena. Nicméně, na druhé straně musím přiznat, že by mi vystavování, kdy má pes šanci se opravdu předvést a ukázat sám, vyhovovalo. Jsou pak mnohem přirozenější a tím mají větší šťávu. V dalším boji Ebi získala res. CACIB.