NVP Brno

21.09.2011 10:13

V sobotu 17.9 jsme se s Ebi zúčastnila NVP Brno. Přihlášeného jsem měla i Bodieho, ale vzhledem k jeho koncici jsem to raději vzdala. Co se Ebinka hárala zhubnul 2 kg. Při své výšce 61 cm váží jen 25 kg a jen těžko se mi daří ho vykrmit. Zato Ebinka to všechno vynahradila. Po velice dlouhém čekání, způsobenem nemocí rozhodčí jsme se dostaly na řadu v náhradním kruhu. Byly už 2 hodiny a obě jsme byly pěkně unavené. Navíc já jsem byla hrozně nervózní, protože je to byla první Ebina výstava, kde už se výsledek počítá. Pan rozhodčí byl velice přísný, ale spravedlivý. Jeho posuzování se mi líbilo. Dokázal pochválit, ale stejně tak i spravedlivě vytýkal chyby. Posuzováni trvalo dlouho, protože si všímal všech detailů a zohleďoval všechna hlediska. Dokonce zadal i několik špatných známek a to ve všech jím posouzených plemenech. Ale své myšlenkové postupy a rozhodnutí říkal nahlas a k publiku. Přesto, že viděl i drobné chyby nakonec dokázal ocenit celkový dojem ze psa a zadat lepší známku než by se čekalo. 
Ebi měla ve své třídě mladých nakonec jen jednu konkurentku. Ale velice silnou. Byla to moc hezká merle fenečka. Pan rozhodčí obě ohodnotil známkou Výborný a titul zadal naší konkurence. Já jsem i tak byla šťastná, protože obě označil jako velmi kvalitní jedince. A popravdě u Ebi ještě dodal, že je v nadprůměrné kondici neboli jednoduše řečeno, že je tlustá. Já to vím a snažím se to řešit. Ale chce to čas, protože nemůžu Ebi nadměrně namáhat. Je jí teprve 9 měsíců a potřebuje čas. Pohybu má dost a věřím, že se z toho sama věkem vatáhne a vytvaruje.

Už se moc těším do Komárna, kde za dva týdny budeme absolvovat 2 x CACIB. A co dál to pak uvidíme.