Chodíme na cvičák

29.06.2011 18:13

Jelikož je sice Ebi učenlivá, ale není nad to změřit a porovnat síly, rozhodla jsem ověřit naše schopnosti mezi jiným dorostem.
Cvičák jsem vybrala rychle. Vzhledem k dojíždění byl první volbou Brněnský cvičák na Zetoru. Po krátké vybírání jsem oslovila výcvikáře Radovana Lišku a ten nás hned pozval na hodinu. Bylo to moc fajn. Přesně se potrvdilo, co jsem čekala. Ebi totiž hezký cvičí a poslouchá, ale jakmile je víc rušno, tak si nemůžu být moc jistá. Ve skupince štěňat se hned všechno projevilo. Ale myslím, že díky radám a různým fíglům jak cviky vypilovat všechno rychle doženeme. Navíc jsem zjistila, že nejsou jen povely sedni, lehni a stůj , ale i spousta zábavnější jako poklona, kolečko, panáček nebo mrtvola. A tak si teď při cvičení přijdu trošku jak v cirkuse. Ale Ebi se to líbí a přidává se i Bodie. A pak, že starého psa novým kouskům nenaučíš!

Na cvičáku se Ebi líbí i společnost ostatních psů. Jsou všichni podobně staří, tak se i mezi povelovkou pěkně vydování.

Teď bude pár týdnů pomlka a 25.7 se na cvičák vrátíme v plné síle.

Koho by zajímalo něco o našem cvičáku nabo výcvikáři, tak všechno je tady: https://www.vycvikpsuaagility.cz/index.html